Vše o nákupu

Možnosti dopravy a platby

CENY DOPRAVY

Druh dopravy

Cena dopravy vč. DPH

při objednávce
nad 2500 Kč

Cena dopravy vč. DPH a příplatek za dobírku

při objednávce
do 2499 Kč
Kurýr PPL  ZDARMA 69 Kč 30 Kč
Zásilkovna ZDARMA 39 Kč 30 Kč
ČP Balík na poštu ZDARMA 99 Kč 25 Kč
ČP Balík do ruky ZDARMA 99 Kč 25 Kč
Osobní odběr Smolenská 16, Praha ZDARMA ZDARMA ZDARMA

  

Toto je standardní sazba. Cena dopravy se může měnit v závislosti na různých časově omezených akcích.
Cenu dopravy balíků nad 30 kg a balíků větších rozměrů (součet všech tří rozměrů je nad 120cm či nejdelší strana měří více než 60cm) řešíme se zákazníkem individuálně. Na tyto balíky se nevztahuje náš ceník dopravy.

DORUČENÍ PRODUKTŮ Ihned k odeslání

Vaše zboží expedujeme následujícím způsobem:

  • Při objednání DO 11:00 expedujeme Váš produkt do 24h
    (Objednáte-li v pondělí 10:30, Vaše objednávka bude expedována následující den a doručena k Vám již ve středu.)
  • Při objednání OD 11:00 dále je Váš produkt expedován do 48h.

Tato lhůta platí pro pracovní dny. Po předání zásilky kurýrní společnosti už závisí rychlost doručení pouze na šikovnosti Vámi zvoleného dopravce :) Nemůžeme tedy ručit za případná zdržení, která nastanou u nich. Nicméně rádi Vám nabídneme pomocnou ruku v případě jakýchkoli komplikací. Neváhejte se proto obrátit na náš email info@reparta.cz . Především v případě nesprávného nebo poškozeného zboží. Mockrát děkujeme!

DORUČENÍ PRODUKTŮ Skladem, dodání do 7 pracovních dnů

Vaše zboží expedujeme následujícím způsobem:

Zboží je dostupné skladem a my ho pro Vás ihned naskladníme od našeho dodavatele. Jakmile zboží přijmeme, předáme Vám tuto informaci a uděláme maximum pro to, aby se dostalo k Vám již další den. Po předání zásilky kurýrní společnosti samozřejmě závisí rychlost doručení pouze na šikovnosti zvoleného dopravce :) Nicméně rádi Vám nabídneme pomocnou ruku v případě jakýchkoli komplikací. Neváhejte se proto obrátit na náš email info@reparta.cz . Především v případě nesprávného nebo poškozeného zboží. Mockrát děkujeme!

 

MOŽNOSTI PLATBY

1) Převod na bankovní účet
Peníze můžete odeslat na náš bankovní účet (CZK), č.ú.: 7078018405 / 2010 (Fio banka, a.s.). Prosíme, vyplňte pečlivě variabilní symbol uvedený v objednávce. Případně využijte QR platby.

2) Platební karta
Bezpečnou možností je také platba kartou, při které je vyžadováno číslo karty, expirační doba karty a CVC kód. Osobní údaje procházejí platební bránou GoPay, která nám tyto informace neposkytuje. CVV/CVC kód (Card Verification Value/Code) se nachází na zadní straně vaší platební karty vpravo v bílém podpisovém proužku a jedná se vždy o poslední 3 číslice v případě VISA a MasterCard.

3) Dobírka
Samozřejmě můžete platit i při převzetí zboží (dobírkou). Při zvolení této možnosti je účtován poplatek dle ceny dopravce. Někteří dopravci nabízejí platbu platební kartou. Nicméně nejběžnější je platba hotově.

4) MojePlatba
Prostřednictvím Komerční banky můžete využít produkt MojePlatba, který urychluje převod peněz. Osobní údaje procházejí platební bránou GoPay, která nám tyto informace neposkytuje.

5) ePlatby
Prostřednictvím Raiffeisen banky můžete využít produkt ePlatby, který urychluje převod peněz. Osobní údaje procházejí platební bránou GoPay, která nám tyto informace neposkytuje.

6) mPeníze
Prostřednictvím mBanky můžete využít produkt mPeníze, který urychluje převod peněz. Osobní údaje procházejí platební bránou GoPay, která nám tyto informace neposkytuje.

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky obchodní společnosti Relove.cz s.r.o.,
provozující internetový obchod Reparta (https://www.reparta.cz)

Důležité upozornění: Veškeré činnosti, při kterých je nutné otevřít kryt elektrického spotřebiče, může provádět jen osoba, která má vyhláškou č. 50/1978 Sb. Českého úřadu bezpečnosti práce a báňského úřadu o odborné způsobilosti v elektrotechnice dostatečnou kvalifikaci či způsobilost k provádění oprav na elektrických spotřebičích. Nedodržení této vyhlášky může mít za následek elektrický šok s následkem velmi vážného zranění nebo smrti. Při nedodržení tohoto nařízení se naše společnost zříká jakékoliv odpovědnosti za důsledky Vašeho jednání.

I.

Základní ustanovení

  1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) obchodní společností

Relove.cz s.r.o.

IČ: 078 01 840

se sídlem: Lucemburská 1578/25, 130 00 Praha 3

zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 307841

kontaktní údaje:

email: info@reparta.cz

telefon: +420 735 070 040

webová stránka: https://reparta.cz (dále jen „prodávající“)

(dále jen „prodávající“)

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese https://www.reparta.cz (dále je „internetový obchod“).
  2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
  3. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.

 

II.

Informace o zboží a cenách

  1. Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě. Toto ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
  2. Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
  3. V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
  4. Případné slevy s kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající s kupujícím jinak.

 

III.

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
  2. Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
  • prostřednictvím svého zákaznického účtu, provedl-li předchozí registraci v internetovém obchodě,
  • vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
  1. Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a doručení.
  2. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko " ODESLAT OBJEDNÁVKU ". Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
  3. Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím. Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího.
  4. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
  5. Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může zrušit objednávku telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího uvedený v těchto obchodních podmínkách.
  6. V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na emailovou adresu prodávajícího.

 

IV.

Zákaznický účet

  1. Na základě registrace kupujícího provedené v internetovém obchodě může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět objednávání zboží. Kupující může objednávat zboží také bez registrace.
  2. Při registraci do zákaznického účtu a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
  3. Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost, ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
  5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, když kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.
  6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

V.

Platební podmínky a dodání zboží

  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
  • bezhotovostně v CZK převodem na bankovní účet prodávajícího č. 7078018405 / 2010, vedený u Fio banka, a.s.
  • bezhotovostně v EUR převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2401564252 / 2010, vedený u Fio banka, a.s.
  • bezhotovostně platební kartou
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány….,
  • dobírkou v hotovosti při předání zboží dopravními společnostmi
    • PPL CZ s.r.o., IČ: 25194798
    • Česká pošta, s. p., IČ: 47114983
  • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru ve výdejním místě společnosti Relove.cz s.r.o. na adrese Smolenská 38/16, 101 00 Praha 10 - Vršovice
  • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru ve výdejně zásilek sítě
    • Zásilkovna (Zásilkovna s.r.o., IČ: 28408306)
    • PPL ParcelShop (PPL CZ s.r.o., IČ: 25194798)
  1. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  2. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
  3. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
  4. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
  5. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
  6. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
  7. Zboží je kupujícímu dodáno:
  • na adresu určenou kupujícím objednávce
  • prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil,

 

  1. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
  2. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  5. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu kupujícího.
  6. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

 

VI.

Odstoupení od smlouvy

  1. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
  2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
  • ode dne převzetí zboží,
  • ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
  • ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.
  1. Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
  • poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli prodávajícího,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
  • dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
  • v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
  1. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
  2. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.
  3. Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  4. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
  5. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
  6. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  7. Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  8. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

 

VII.

Práva z vadného plnění

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  1. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
  2. V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.
  1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
  • při větším počtu vad zboží.
  1. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
  2. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu.
  3. Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
  4. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
  5. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
  6. Volbu způsobu reklamace má kupující.
  7. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

VIII.

Doručování

  1. Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
  2. Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.

 

IX.

Mimosoudní řešení sporů

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

X.

Prohlášení o ochraně soukromí

  1. Tím, že kupující/návštěvník webového rozhraní obchodu (dále jen „kupující/návštěvník) prochází webové rozhraní obchodu prodávajícího, kontaktuje prodávajícího prostřednictvím sociálních médií, nebo prodávajícímu své údaje poskytujete jinak (včetně účasti v soutěžích nebo při návštěvě akcí zveřejněných na webovém rozhraní obchodu) potvrzuje taková osoba, že si přečetla ustanovení těchto obchodních podmínek o ochraně soukromí.
  2. Prodávající je správcem osobních údajů o kupujícím a údajů o návštěvnících webového rozhraní obchodu.

SHROMAŽĎOVÁNÍ ÚDAJŮ

  1. Údaje o osobě kupujícího získáváme výlučně od kupujícího. Prodávající nezískává žádné údaje o kupujícím z jiných externích zdrojů, s výjimkou údajů poskytovaných z účasti návštěvy webového rozhraní obchodu.
  2. Osobní údaje, které kupující/návštěvník poskytne prodávajícímu mohou zahrnovat:
    • a) údaje o osobě kupujícího: jméno, příjmení; e-mailová adresa; telefonní číslo; informace o bankovním účtu; pohlaví; vaše datum narození; údaje uvedené v korespondenci; aktualizace údajů, které byly prodávajícímu poskytnuty;
    • b) údaje o návštěvnících webového rozhraní obchodu v rozsahu IP adresa; uživatelské jméno; podrobnosti o platbách; historii objednávek; název domény a země, které posílají požadavek na data; typ a verze prohlížeče; typy a verze doplňků prohlížeče; operační systém a platforma; údaje o návštěvě, včetně adres URL stránek, které vedou na webové rozhraní obchodu, přes webové rozhraní obchodu nebo z webového rozhraní obchodu (včetně data a času), času a délky návštěv určitých stránek, údajů o interakci se stránkou (například procházení, kliknutí a umístění ukazatele myši), způsobů opuštění stránky, údajů o provozu, údajů o umístění a dalších údajů poskytnutých při požadování dalších služeb nebo stahování;
    • c) údaje o zboží, které prodávající poskytuje kupujícímu: údaje potřebné k poskytování zboží (včetně údajů z formulářů k otevření účtu, podrobností o objednávce, historie objednávek, údajů pro platby, doručovací adresy, požadavky a omezení spojených s doručením, obchodních referencí a daňových informací); údaje pro zákaznické služby, a údaje pro řízení vztahů se zákazníky a marketing;
    • d) pokud k navázání kontaktu s prodávajícím nebo zjištění informací o zboží prodávajícího použije kupující sociální média, údaje z profilu sociálních médií (včetně preferencí a komunikace s prodávajícím na Facebooku, Instagramu a Twitteru) a údaje, které zveřejňuje kupující/návštěvník na profilu prodávajícího, které souvisí s podnikáním prodávajícího;
    • e) pokud návštěvník/kupující navštíví akce prodávajícího, fotografie a videozáznamy z akce (o čemž budou účastníci akce informování také v průběhu akce).

POUŽÍVÁNÍ ÚDAJŮ

  1. Prodávající shromažďuje, používá a uchovává osobní údaje uvedené výše z následujících důvodů:
    • a) Pokud návštěvník/kupující navštíví webové rozhraní obchodu:
      • i. k umožnění získání přístupu a používání webového rozhraní obchodu;
      • ii. k poskytování technické podpory;
      • iii. k poskytování informací a služeb, které od prodávajícího kupující/návštěvník požaduje;
      • iv. k zajištění bezpečnosti poskytovaných služeb a webového rozhraní obchodu;
      • v. k uchování informací o preferencích návštěvníků/kupujícího k přizpůsobení webového rozhraní obchodu individuálním zájmům;
      • vi. k rozpoznání návštěvníka webového rozhraní obchodu při opětovném přístupu;
      • vii. ke zpracování objednávek na zboží nebo služby;
      • viii. ke zlepšování a údržbě webového rozhraní obchodu a k sestavování statistik návštěvnosti webového rozhraní obchodu.
    • Tyto informace budou v co nejvyšší možné míře anonymizované a konkrétní osobu kupujícího/návštěvníka nebude možné ze shromážděných údajů identifikovat. Tyto informace budou uchovávány nejdéle po dobu 30 dnů.
    • b) Pokud prodávající poskytuje kupujícímu zboží nebo služby:
      • i. za účelem poskytnutí objednaného zboží nebo služby (včetně možnosti potvrzovat a zpracovávat objednávky, pro správu zákaznického účtu, daní a výdajů, pro účely fakturace a vymáhání dluhů);
      • ii. za účelem řešení dotazů nebo problémů, které se vyskytnou u prodaného zboží nebo u poskytnutých služeb, včetně veškerých otázek, které může mít kupující o způsobu, jakým jsou shromažďovány, uchovávány a používány jeho osobní údaje, nebo požadavky na poskytování kopií údajů, které o osobě kupujícího prodávající vede.
      • iii. pouze pokud k tomu poskytl kupující souhlas, pro marketingové účely prodávajícího, formou e-mailů poskytujících informace o produktech a službách prodávajícího a reklamních sdělení.
      • Údaje uvedené v písm. i) a ii) budou Prodávajícím uchovávány v obecné archivační lhůtě, která činí 5 let.
      • Souhlas se zpracováním osobních údajů udělený Prodávajícímu podle písm. iii) pro marketingové účely je platný po dobu 5 let, nejpozději však do odvolání souhlasu Kupujícím.
    • c) Za účelem dodržování veškerých postupů, zákonů a předpisů, které se na prodávajícího vztahují.
    • d) Za účelem vykonávání nebo hájení zákonných práv prodávajícího.

PRÁVNÍ ZÁKLAD POUŽÍVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  1. Právní základ používání osobních údajů, které je popsáno v tomto článku o ochraně soukromí, je následující:
  • a) používání osobních údajů je pro prodávajícího nutné k plnění jeho závazků vyplývajících z jakékoli smlouvy s kupujícím (například k vyřízení objednávky, k dodržení podmínek používání webového rozhraní obchodu;
  • b) používání osobních údajů je nezbytné k dodržení zákonných povinností prodávajícího, (např. poskytování údajů finančnímu úřadu);
  • c) pokud neplatí možnost (a) ani (b), je používání osobních údajů nutné pro legitimní zájmy prodávajícího (např. provozovat webové rozhraní obchodu; poskytovat zboží a služby kupujícímu, provádět a přijímat platby)
  1. Zvláštní kategorie osobních údajů může prodávající používat, pouze pokud k tomu dal kupující svůj souhlas (který může kdykoli odvolat, jak je uvedeno níže).
  2. V budoucnosti může jiné použití osobních údajů podléhat udělení souhlasu kupujícího (který může kdykoli odvolat, jak je uvedeno níže).
  3. Pokud kupující udělil souhlas se zpracováním osobních údajů nad rozsah plnění povinností vyplývající ze smlouvy nebo objednávky (zejména pro marketingové účely), může svůj souhlas kdykoli odvolat – v takovém případě může kupující kontaktovat prodávajícího na zvláštní kontakt vyhrazený pro ochranu osobních údajů: daniel@reparta.cz, a prodávající osobní údaje pro odvolané účely nebude dále využívat.

SOUBORY COOKIE

 

  1. Některé stránky na webovém rozhraní obchodu používají soubory cookies, což jsou malé soubory, které jsou umístěny do internetového prohlížeče, když návštěvník/kupující navštíví webové rozhraní obchodu Soubory cookies jsou používány za účelem, nabízení v budoucnu lépe přizpůsobených možností díky tomu, že jsou rozpoznány a zapamatovány konkrétní preference návštěvníka při prohlížení.
  2. Pokud jsou na webovém rozhraní obchodu soubory cookies používány, může je návštěvník/kupující kdykoli zablokovat. K tomu může být aktivováno nastavení prohlížeče, které umožňuje odmítnout nastavení všech nebo některých souborů cookies. Pokud však návštěvník/kupující použijete nastavení prohlížeče, které blokuje všechny soubory cookies (včetně nezbytných souborů cookies), nemusí získat přístup k celému webovému rozhraní obchodu nebo jeho částem nebo být schopen používat všechny nebo některé funkce, které jsou prostřednictvím webového rozhraní obchodu poskytovány.
  3. Podrobné informace o souborech cookies, které jsou používány a jejich účelech, jsou uvedeny zde. Pokud návštěvník/kupující nadále bude používat webové rozhraní obchodu, souhlasí s používáním souborů cookies ze strany prodávajícího, jak je popsáno v těch obchodních podmínkách a ve shora uvedeném odkazu.
  4. Webové rozhraní obchodu využívá technologie služby digitálního marketingu od služby RTB House provozované společností RTB House group company. Ta umožňuje ukázat kupujícím/návštěvníkům, kteří projevili zájem o produkty na webovém rozhraní obchodu, zobrazit reklamy v reklamní síti jiných společnosti společností. Tyto získané údaje jsou plně anonymní a nelze z nich identifikovat osobu kupujícího/návštěvníka. Pokud by mělo k takové identifikaci osoby kupujícího/návštěvníka dojít, bude prodávajícím vždy vyžádán k takovému shromažďování údajů předchozí souhlas.

 

PRÁVA OSOB O NICHŽ JSOU OSOBNÍ ÚDAJE ZPRACOVÁVÁNY

  1. V souvislosti s osobními údaji má každá osoba, o níž jsou takové údaje zpracovávány určitá práva. Každá osoba má právo požadovat:
  • a) poskytnutí přístupu k osobním údajům, které o ní prodávající zpracovává;
  • b) aktualizovali jakékoli své osobní údaje, které nejsou aktuální nebo správné;
  • c) odstranění osobních údajů, které o ní prodávající vede;
  • d) omezit způsob zpracování jejich osobních údajů;
  • e) zabránit zpracování jejich osobních údajů pro účely přímého marketingu;
  • f) poskytnutí kopii osobních údajů, které o ní prodávající vede;
  • g) vznést odůvodněné námitky proti používání jejich osobních údajů prodávajícím.
  1. Všechny výše uvedené požadavky prodávající posoudí a v přiměřené lhůtě na ně bude reagovat (vždy však nejpozději v zákonem předepsaných lhůtách).
  2. Prodávající však upozorňuje, že určité osobní údaje mohou být za určitých okolností z výše uvedených požadavků vyloučeny. Pokud taková výjimka nastane, sdělí tuto skutečnost prodávající v odpovědi na doručený požadavek. Než bude prodávající na požadavky reagovat, může od žadatele požadovat, aby mu poskytl informace nezbytné k ověření jeho totožnosti.

 

BEZPEČNOST

  1. Prodávající klade velkou pozornost na ochranu osobních údajů před ztrátou, zneužitím, zveřejněním, pozměňováním, neoprávněným přístupem, nedostupností a zničením a podniká veškerá přiměřená preventivní opatření k ochraně důvěrnosti osobních údajů, včetně vhodných organizačních a technických opatření. Organizační opatření zahrnují kontrolní mechanismy omezující fyzický přístup do administrativních prostor prodávajícího, školení zaměstnanců a uzamykání fyzických spisů v kartotékách. Technická opatření zahrnují používání šifrování, hesel pro přístup do systémů prodávajícího a používání antivirového softwaru.
  2. Při poskytování osobních údajů mohou být osobní údaje přenášeny prostřednictvím internetu. Ačkoli prodávající vynakládá maximální úsilí k tomu, aby osobní údaje, které jsou mu kupujícím poskytovány, ochránil, přenos informací prostřednictvím internetu není úplně bezpečný. Proto kupující bere na vědomí a přijímá, že prodávající nemůže zaručit bezpečnost osobních údajů, které jsou přenášeny na webové rozhraní obchodu prodávajícího, a že takový přenos probíhá na jeho nebezpečí. Jakmile prodávající osobní údaje obdrží, bude používat přísné postupy a bezpečnostní prvky, aby zabránil neoprávněnému přístup k těmto údajům.
  3. Pokud osobě kupujícího/návštěvníka prodávající přidělil heslo, nebo pokud si jej kupující zvolil, které mu umožňuje přístup k zákaznickému účtu, odpovídá taková osoba za udržení tohoto hesla v tajnosti.
  4. Webové rozhraní obchodu a stránky na sociálních médiích mohou příležitostně obsahovat odkazy na weby provozované třetími stranami, včetně partnerských sítí a společností skupiny prodávajícího. Prodávající upozorňuje, že tyto ustanovení o ochraně soukromí platí pouze pro osobní údaje, které shromažďuje prodávající prostřednictvím webového rozhraní obchodu a stránek na sociálních médiích, a že nemůže nést odpovědnost za osobní údaje, které jsou shromažďované a uchovávané třetími stranami. Weby třetích stran mají vlastní podmínky o ochraně soukromí a osoba na ně přistupující by se s nimi měla seznámit, než na tyto weby odešlete jakékoli osobní údaje.

XI.

Závěrečná ustanovení

  1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
  2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
  4. Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
  5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
  7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
  8. Přílohou obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 24.7.2019.

Sledování zásilek

Většina dopravců v současné době umožňuje svým zákazníkům sledovat pohyb jejich zásilky nebo alespoň kroky procesu doručování. Níže můžete okamžitě zjistit stav zásilky, pokud již znáte tzv. trackovací kód (někdy také nazývaný jako trasovací číslo, číslo zásilky či kusu).

PPL

Zadejte prosím trackovací číslo PPL (př. 22002255431) a na stránce dopravce pak vyplňte políčko "Nejsem robot".

Zásilkovna

Zadejte prosím 10 číslic trasovacího kódu Zásilkovny, nebo případně jeho celý tvar (př. Z1234567890)

V případě, že vaše objednávka ještě nebyla odeslána, přihlašte se do svého účtu na našich stránkách (Pouze pokud jste již registrovanými zákazníky) a v přehledu objednávek uvidíte, v jakém stavu se vaše objednávka právě nachází. Pokud vznikl jakýkoliv problém, neváhejte nás kontaktovat na tel: +420 735 070 040 nebo e-mailem info@reparta.cz .

Vrácení zboží a reklamace

Postup při výměně / vrácení zboží do 14ti dnů:

1) Nepoužité zboží vložte do původní krabice spolu s kopií faktury a nálepkami (pokud byly součástí balení).
2) Krabici vhodně zabalte, aby při přepravě nedošlo k jejímu poškození či poškození jejího obsahu. K tomuto účelu nejlépe poslouží obalová fólie, papír, igelitová taška či větší krabice. (nepřelepujte prosím originální krabici od bot, kterou byste tím znehodnotili!)

3) Kupující má právo odstoupit od smlouvy na zboží, jehož limitovaná možnost zakoupení byla výhrou v soutěži, avšak v případě odstoupení od takovéto smlouvy nebude zákazníkovi umožněno úšastnit se dalších soutěží pořádaných společností Relove.cz s.r.o.

4) Zabalené zboží odešlete do našeho skladu na adrese: Reparta.cz 735 070 040, Smolenská 16, 10100 Praha 10, Česká Republika nebo přineste osobně na naší výdejnu [Reparta.cz, Smolenská 16, 10100 Praha 10, Česká Republika]. Zboží prosím neposílejte na dobírku! V takovém případě by nemohlo být převzato. Doporučujeme zboží zaslat doporučeně, a pojistit na cenu zboží. Prosíme, abyste nás před vrácením kontaktovali, a mohli jsme Vám tak s komplikací pomoci.

5) Pokud požadujete výměnu zboží, vytvořte si prosím novou objednávku s platbou na bankovní účet (čímž si dané zboží zarezervujete) a do poznámky uveďte, že je to náhrada a číslo Vaší původní objednávky.

Po přijetí zboží provedeme jeho kontrolu. Poté Vás budeme informovat e-mailem o očekávaném termínu vyřízení Vaší nové objednávky. O jejím odeslání budete také informováni e-mailem.

V případě, že si budete přát vrátit peníze, uveďte prosím číslo Vašeho bankovního účtu.

 

Jaké jsou podmínky, aby bylo možné zboží vyměnit nebo vrátit?

1) Zboží je nutné vrátit do 14ti dnů od jeho převzetí.

2) Zboží musí být nenošené a schopné dalšího prodeje.

3) Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen. (Například přelepením lepící páskou, pro účel dopravy)

4) Zboží nesmí být z Vaší strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno.

Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží. (Tuto službu Vám nabídnou na poště při odesílání balíku). Pokud bude balík ztracen nebo znehodnocen při přepravě, budete moci balík s podacím lístkem vyreklamovat a získat tak své peníze zpět. V případě vrácení zboží přes službu Zásilkovna Reklamační asistent, je pojištění již v ceně.

Jak postupovat při reklamaci zboží?
Ze všeho nejdříve je nutné si přečíst reklamační řád, ve kterém jsou uvedená veškerá práva a povinnosti jak prodávajícího, tak kupujícího.

Reklamační řád

1. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.

2. Záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.

3. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.

4. V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.

5. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.

6. Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.

7. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

8. Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Relove.cz s.r.o. provozující internetový obchod www.relove.cz je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu vyřízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatření proti přenosným nemocem).

9. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.

10. Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s vyplněným reklamačním listem a kopií dokladu o nákupu zboží (faktury) na adresu: Reparta.cz, Smolenská 16, 10100 Praha 10, Česká Republika.

Postup při reklamaci zboží:

1) Reklamované zboží očistěte (viz bod č. 8 v reklamačním řádu).
2) Očištěné reklamované zboží zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Pro tento případ je nejvhodnější krabice (nemusí to být však být krabice původní). Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný reklamační list, který je ke stažení ZDE.
3) Reklamované zboží odešlete Českou poštou na adresu: Reparta.cz 735 070 040, Smolenská 16, 10100 Praha 10, Česká Republika nebo přineste osobně na naší výdejnu [Reparta.cz, Smolenská 16, 10100 Praha 10, Česká Republika].

Zboží prosím neposílejte na dobírku! V takovém případě by nemohlo být převzato.

Jakmile nám reklamované zboží dorazí, začíná běžet lhůta 30 dnů pro vyřízení reklamace (případně po dohodě lhůta delší). O všech zásadních aspektech reklamace, jakými je např. zaslání distributorovi na posouzení či vyřízení reklamace, budete opět informován/a prostřednictvím e-mailu či telefonicky.